Anna på Vitec: Tack för mig!

Linda Steen (t v) och Anna Moberg, Vitec Mäklarsystem AB


- Hej på er, Anna från Vitec här! Jag vill med detta brev bara berätta att jag ska gå vidare mot nya äventyr och kommer att lämna Vitec. Det har varit en väldigt rolig tid och jag har uppskattat möjligheterna att få arbeta dels med ett fantastiskt system, dels med så många härliga, drivna och ambitiösa kunder! Tack för att jag och Vitec har fått vara en del av er framgång!

Min efterträdare är redan på plats och är säkert ett känt ansikte - eller röst - för många av er. Det är Linda Steen från Vitec Support som nu går över till rollen som säljare. Linda är en stjärna på systemet och har, förutom stor branschkunskap, även stor kompetens inom kapitalvinstberäkning. Finns det någon som förstår en mäklares vardag så är det Linda!

Jag och Vitec önskar Linda lycka till i sin nya roll och jag önskar er alla en underbar sommar!
/Anna


- Hej på er! Det är alltså jag som är Linda och precis som Anna skriver, så har jag redan pratat med många av er via min tidigare roll i supporten. Innan jag började i supporten på Vitec arbetade jag som fastighetsmäklare under 15 års tid, så jag kan er vardag både utan och innan och är en av de få personer som faktiskt gillar kapitalvinstberäkningarna... ;-)

Jag har trivts fantastiskt bra i supporten, det har gett mig en möjlighet att både lära känna systemet och framför allt alla er som ringt in till oss. De flesta av er har jag aldrig träffat, men ändå känns det som om vi redan känner varandra. Det ska bli roligt att få ta över efter Anna och bli er primära kontakt på Vitec. Tillsammans ska vi hitta alla de bästa verktygen för era verksamheter!

Nu ser vi fram emot en härlig sommar och därefter många trevliga samtal och möten. Jag finns här för er, så tveka inte att höra av er! Ni når mig på samma telefonnummer som Anna (+46 31 310 76 73) fr o m den 27 juni 2022. Ni kan också mejla mig på linda.steen@vitecsoftware.com.
/Linda



Logga in eller Registrera digför att publicera en kommentar