Glad Påsk & välkommen till ditt nya annonseringsverktyg!


Glad Påsk & välkommen till ditt nya annonseringsverktyg!

Jag vill önska dig en riktigt härlig Påskhelg och passa på att tipsa om vår nya tjänst som gör det möjligt att annonsera i sociala medier, till exempel Facebook och Instagram, på ett mycket enkelt sätt. Tjänsten finns nu i din version av Express Mäklarsystem på sidan Marknadsföring. Här sköter du all hantering och själva annonsen skapas helt utan handpåläggning.

Nu har vi dessutom byggt ut tjänsten så att du kan annonsera samtliga objekttyper, även gårdar och uthyrning av till exempel lokaler. Läs mer nedan och tveka inte att kontakta mig om du har frågor!

Anna Moberg
Kundansvarig, Vitec Mäklarsystem AB



 ANNONSERA I SOCIALA MEDIER
Nu finns det en fullt integrerad tjänst, som gör det möjligt för dig som mäklare att snabbt skapa objektannonser för till exempel Facebook, Instagram etc. Annonsen når ut i målgruppen i samma sekund som objektet publiceras. (Du behöver inte själv ha ett Facebook-konto för att använda tjänsten - annonsen förhandsgranskas direkt i Express Mäklarsystem). 



Tjänsten levereras med kompletta annonsmallar. Du väljer själv vilka objekt du ska annonsera och betalar bara för dessa - ingen fast månadsavgift!

Även resultatrapportering ingår - statistiken visas i Express Mäklarsystem och kan enkelt kommuniceras till säljaren.

Genom att annonsera utvalda objekt i sociala medier syns du i den målgrupp du väljer, till exempel i ett visst område. Du kan välja flera områden, ett fritidshus kan exempelvis visas för spekulanter på flera orter.

Om dina objekt syns i sociala medier får dina säljare sannolikt fler spekulanter och budgivare, och ett högt slutpris ger en nöjd kund. Så missa inte att informerar om denna möjlighet på ditt nästa intagsmöte!

Läs mer om annonsering i sociala medier här »



EN DIGITAL SNUBBELTRÅD
Genom att annonsera dina objekt i sociala medier som t ex Facebook och Instagram, når du människor som kanske inte är på gång att byta boende just nu, men som överväger att göra det när rätt tillfälle dyker upp framför näsan.

Länk till att läsa mer »




Nyfiken på hur du gör för att annonsera dina objekt i sociala medier? Slå mig en signal. Du når mig på +46 31 360 61 60 eller anna.moberg@vitecsoftware.com 

Logga in eller Registrera digför att publicera en kommentar