Vill du göra fler affärer nästa år?



HEJ FASTIGHETSMÄKLARE!

Julen är på ingång. Varför inte skaffa en julklapp till ditt företag i år? För visst önskar du dig verktyg som hjälper dig att effektivisera din mäklarvardag?

Jag kan tipsa om 3 heta klappar:
- Skrivhjälpen
- Express Publish
- Digital signatur 



Skrivhjälpen 
Med Skrivhjälpen kan mäklare och mäklarassistenter skapa högkvalitativa texter/bostadsbeskrivningar i Express Mäklarsystem på bara några minuter. Nu har vi rullat ut nästa version – Skrivhjälpen 2.0. Uppdateringen ger tjänsten ett rejält ansiktslyft vilket innebär ett modernare utseende och en mer dynamisk och lättarbetad miljö. Dessutom finns nu ytterligare intelligens i systemet, vilket betyder att texterna blir ännu mer varierade och unika.

Här kan du se en kort film om hur enkelt du skapar dina texter. Visa film >>


Express Publish 
Express Publish Bas har blivit ett populärt publishingverktyg hos våra kunder eftersom du gör snygga bostadsbeskrivningar och även fönsterskyltar på ett kick! Text och bilder hämtas snabbt direkt från Express. Du gör en bostadsbeskrivning på några minuter - enkelt och snabbt!



Gränssnittet är användarvänligt och tjänsten är mycket prisvärd. Välj mellan 99 kr/objekt utan fast månadskostnad eller 199 kr/mån/användare för obegränsat antal objekt. Läs mer om hur Express Publish fungerar här »

Nedan hittar du en länk med ett exempel på en bostadsbeskrivning - varför inte maila den till dina spekulanter efter en visning? Givetvis med din egen logotyp. Och du kan lägga till egna pdf-sidor, t ex en kontorspresentation eller information från dina samarbetspartners.
Länk till exempel på bostadsbeskrivning via Express Publish Bas »


Digital signatur 
Du vet väl att du kan använda digital signatur för ett stort antal dokument i Express Mäklarsystem med hjälp av en ny tjänst från vår samarbetspartner Verified? Och att dina kunder kan identifiera sig med hjälp av Mobilt bank-ID?

Du såg kanske att vi i senaste versionen av Express har skapat ett dokument som heter Digital ID-kontroll, som du använder tillsammans med tjänsten Digital signatur. Detta för att du ska slippa en ökad administration och ökade kostnader när du har distanskunder. Främsta vinsten är för t ex dödsbo med flera dödsbodelägare eller kunder som befinner sig utomlands. Har du tjänsten Digital signatur klickar du på kugghjulet på den skapade pdf och signeringen kan starta!

Gör 2020 till ditt bästa år! Kontakta mig så berättar jag mer om ovanstående tjänster! Du når mig på tel 031-310 76 73 eller e-post till anna.moberg@vitecsoftware.com

Hälsningar
Anna Moberg, Vitec Mäklarsystem AB





Logga in eller Registrera digför att publicera en kommentar