Vässa dina kunskaper i Express Mäklarsystem - utbildningar hösten 2020


GÅ EN KURS I HÖST - KOSTNADSFRITT!
Vässa dina kunskaper i Express mäklarsystem! I höst erbjuder vi en rad kostnadsfria utbildningar både för dig som är ny i systemet och för dig som har varit igång ett tag.

Webbinarier - 60 min i webbklassrum
Med hjälp av webbklassrum via programvaran Zoom och Microsoft Teams har du möjlighet att själv välja var och när du vill utbilda dig. Ta del av utbildningen vart du än befinner dig via dator eller surfplatta. Observera att ljudet sker via datorns högtalare/hörlurar. En länk till utbildningen skickas till dig när du har anmält dig. 


STEG 1: NY ANVÄNDARE I EXPRESS MÄKLARSYSTEM
Under denna webbkurs tittar vi på hur man skapa objekt från start till avslut. Inga förkunskaper behövs.
Detta är steg 1 i utbildningstrappan

6 oktober kl. 14-15
26 november kl. 14-15
 


STEG 2: CRM
Under denna webbkurs utforskar vi CRM funktionerna i Express Mäklarsystem. Tipsfunktionen, kundmöten mm. Förkunskaper från steg 1 ovan behövs.
Detta är steg 2 i utbildningstrappan

29 september kl. 14-15
20 oktober kl. 14-15
 


STEG 3: ASSISTENTEN
Under denna webbkurs är fokus på arbetsmoment i Express som ofta utföres av kontorets assistenter. Förkunskaper från steg 1 och 2 behövs.
Detta är en av flera utbildningsmoduler inom steg 3 i utbildningstrappan.

1 oktober kl. 14-15
3 november kl. 14-15
 


STEG 3: PROJEKT
Under denna webbkurs tittar vi närmare på hur man arbetar med Projekt i Express Mäklarsystem. Förkunskaper från steg 1 och 2 behövs.
Detta är en av flera utbildningsmoduler inom steg 3 i utbildningstrappan.

13 oktober kl. 14-15
19 november kl. 14-15
 



ANMÄLAN
Webbinarierna är kostnadsfria – anmälan krävs dock.

Anmäl dig SENAST SÖNDAG FÖRE UTBILDNINGSDAGEN via e-post till lotta.westling@vitecsoftware.com
Ange företag, namn, e-postadress och mobilnummer i ditt mail. OBS! Glöm inte ange utbildningsdatum. Välkommen!

Är det första gången du deltar på webbinarier eller online-utbildningar hos Vitec kan det vara en god idé att ansluta några minuter innan start för att kontrollera tekniken. Mer info hittar du via länken till höger 



Kontakta mig! Jag heter Lotta Westling och arbetar på Vitec Produktsupport med utbildning och support av Express Mäklarsystem. Jag samordnar våra utbildningar och är din kontaktperson gällande dessa. Du når mig på lotta.westling@vitec.se



Vanliga supportfrågor hänvisar jag till våra traditionella kontaktvägar:
Telefon: 08-562 551 00
Lägg ditt supportärende här»

Så här ansluter du dig till en webbutbildning»



Logga in eller Registrera digför att publicera en kommentar